.

Sportmarketing                                                                                                                                           

Sportmarketing wordt vaak, te vaak, met sponsoring geassocieerd. Die fout wordt vooral gemaakt door weinig competentie of weinig verdieping in het vak.

Soms worden fouten  met opzet gemaakt om je gesprekspartner te verleiden en iets te verkopen. Die praktijk noem ik verkoop techniek, die techniek kan vandaag een geldbedrag brengen, maar zal in de toekomst geen perspectief opleveren. In een periode van economische groei, kan iedereen bijna alles verkopen, in een periode van recessie houden alleen de virtuoze organisaties hun partners/sponsoren en dus hun niveau vast.

Sponsoring is alleen een onderdeel, wel een belangrijke, van de sportmarketing. Een sponsoringsplan kan niet ontstaan zonder een Sportmarketing  plan gebaseerd op een analyse van alle kenmerken van de betreffende sport organisatie in zijn eigen context.

We bieden onze partners groei mogelijkheden en diensten aan, plus producten die aan hun groei eisen voldoen.

Team

R Sisto

Director

mv T Westra

Directie Support

dhr R A De Jong

Account Manager

dhr M W

ICT specialist
web@marketingandsports.nl

 

 

 

 

Partners

 

 

 

Referentie

35,10,0,50,1
1,600,60,1,3000,5000,25,800
90,150,0,50,12,30,50,1,70,12,1,50,1,1,1,5000
0,2,0,0,0,23,30,10,2,1,1,20,0,1
Volleyscafati 2004-06
Volleyscafati 2004-06
6 Nations Tournament 2003
6 Nations Tournament 2003
Federrugby 2002
Federrugby 2002
marketing and sports 2017
marketing and sports 2017
Assen Valk 2015
Assen Valk 2015
JP Sports 2016
JP Sports 2016