.

Sportmarketing plan

als sport organisatie met ambitie wil je naar succes streven, je club laten groeien en de vruchten zien. Met de sportmarketing plan gaan we samen met je organisatie aan de slag om financiële en sportieve verbeteringen aan je club te brengen en dat we gaan doen in drie stappen.

  1. Marketing analyse.

    Door interne en externe analyse we gaan opzoek binnen en buiten jouw organisatie naar mogelijkheden om waardecreatie, waardecreatie betekent niet perse geld.

  2. Strategie formuleren.

    Op basis van ons analyse gaan we een strategisch plan voor je club/bedrijf op financiële en sportieve gebied. Met doelen en tijden.

  3. Marketing Plan

    is het resultaat van de eerste twee stappen in vertaald in gerichte acties om onze doelen te bereiken.

Nieuwsgierig? Neem snel met rust contact met ons op!

 

  

Please prove you are human!

Team

R Sisto

Director

mv T Westra

Directie Support

dhr R A De Jong

Account Manager

dhr M W

ICT specialist
web@marketingandsports.nl

 

 

 

 

Partners

 

 

 

Referentie

35,10,0,50,1
1,600,60,1,3000,5000,25,800
90,150,0,50,12,30,50,1,70,12,1,50,1,1,1,5000
0,2,0,0,0,23,30,10,2,1,1,20,0,1
Volleyscafati 2004-06
Volleyscafati 2004-06
6 Nations Tournament 2003
6 Nations Tournament 2003
Federrugby 2002
Federrugby 2002
marketing and sports 2017
marketing and sports 2017
Assen Valk 2015
Assen Valk 2015
JP Sports 2016
JP Sports 2016