.

Sportmarketing plan

als sport organisatie met ambitie wil je naar succes streven, je club laten groeien en de vruchten zien. Met de sportmarketing plan gaan we samen met je organisatie aan de slag om financiële en sportieve verbeteringen aan je club te brengen en dat we gaan doen in drie stappen.

  1. Marketing analyse.

    Door interne en externe analyse we gaan opzoek binnen en buiten jouw organisatie naar mogelijkheden om waardecreatie, waardecreatie betekent niet perse geld.

  2. Strategie formuleren.

    Op basis van ons analyse gaan we een strategisch plan voor je club/bedrijf op financiële en sportieve gebied. Hierin formuleren we doelen en tijden en brengen ze in kaart.

  3. Marketing Plan

    ...is het resultaat van de eerste twee stappen. Het plan bevat strategisch en operatieve doelen, we voeren uit gerichte acties, technieken en taktieken worden toegepast om de doelen te bereiken.

Nieuwsgierig? Neem snel met rust contact met ons op!

 

  

Please prove you are human!

Partners

 

                                                                         

Referentie

35,10,0,50,1
1,600,60,1,3000,5000,25,800
90,150,0,50,12,30,50,1,70,12,1,50,1,1,1,5000
0,2,0,0,0,23,30,10,2,1,1,20,0,1
Volleyscafati 2004-06
Volleyscafati 2004-06
6 Nations Tournament 2003
6 Nations Tournament 2003
Federrugby 2002
Federrugby 2002
Italiaanse catering, eten zoals je in Italië eet!
Capriccio Italiano
Capriccio Italiano
marketing and sports 2017
marketing and sports 2017
Assen Valk 2015
Assen Valk 2015
JP Sports 2016
JP Sports 2016
Cookies helpen ons om onze diensten te leveren.Met het gebruik van onze diensten geef je ons toestemming om cookies te gebruiken.